I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, May 18, 2011

MACAM2 HAL BETOLLAH~~~~

Aku tak tahu lah memang dah tiba hari malang aku kew ape agaknyer... aku nak download maharaja lawak yuk minngu yang baru lepas ni ade aje halangannya... aku pun tak tahu lah kenapa... aku dah try download since semalam lagi... semalam dr 602MB tu, yang dah download nye 400 gak lah lebih kurang, tibe2 google chrome aku tak responding... aduh, terbakar nye hati... stop on the spot gak... dah lah dengan streamyx ni lembab macam siput... aku sambung download (start from the beginning lah kan...) petang tadi... around kul 5 lebih lah... after asar kan... selesaikan ape yang patut dulu lah, ye tak??? Aku start download, dah 100 lebih tibe2 bekalan elektrik lak terputus... (ayat skema aku gune... biase mak aku sebut ‘karen’ jew ha...) ya ampun... dah aku ni duduk pun agak ‘rural area’ kan... pakai modem yang terpakse dibantu dengan janaan elektrik... adess... baru nak layan silent comedy malam ni, tapi apakan daya harapan musnah... dah macam tu, aku retry lagi lah download... 0 balik lah jawabnye kan... dah dekat sejam lebih gak lah lepas mule download balik tu( biaselah kena pakai yang slower... nak pakai yang premium tak mampu), adik aku lak carik pasal... dia g tutup suis di mana modem aku menerima kuasanye... YA RABBI... dugaan betul tok hamba-Mu yang sorang ni... nasib baik lah adik aku... (padahal rasa nak mencepuk beliau sekuat-kuat tenaga tengah membara dalam hati nih...) aku tabahkan hati jew stop kan download tu... sabo jew lah hai...

*terpaksa mulakan balik men’download’... ni download sebab nak jadikan bahan gelak time aku tengah stress kat kampus nanti... kalau tak, mang tak nye aku nak tunggu bende alah ni di ‘muat turun’...
‘aDIO$ amigo$’

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...