I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, February 13, 2011

Me n myself currently....


Aku Liyana..umur baru 19 tahun 4 bulan 27 hari...huhuh,,,(sebenarnya x nk ngaku dah 20)..=)..sekarang ni aku belajar kat UiTm Segamat,,(kne campak dalam hutan,sian saye)..aku mengikuti kursus Diploma Perakaunan..dah part 3 dah rupanya...huhuhuiii..jap jew mase berlalu,,,x terasa pulak...dah almost one and a half year kat sini,macam owg aku jumpa, macam2 ragam aku dah hadapi,macam2 dugaan dan cabaran yang aku tempuhi dan jugak macam2 kenangan yang aku dah rasai..ok, kali ni rase macam nak cerita pasal kawan2 lah,,,KAWAN...ok,mase mula2 sampai kat sini,aku macam rusa masuk kampong,sebab aku x kenal sape2 pown kat dalam ni..so,need to stand on my own feet lah kan..mase tu,ya ampun, sushnye nak carik kawan,,yang aku kenal masa 2,zue,mira,mimi,ain ngan syera..tapi yang aku agk rapat ngan zue lah kan..mase 2,bru nk knal2..ble dah mule munggu kuliah,kelas aku ramai dak kolej sendiri,so kami g kelas same2 lah kan..aku mase 2, ade berempat,,,Aku,Diana,Quyah ngan Ainie..yg adde basic sorg jew,,so kami y gag 3 terkontang kanting lah nk cube paham ape yang lect ajar,,masok dalam ni,hambik kau,English nok...saba jew lah kan aku belajar...huhuhu...tp, by hook or by crook, aku cube serap ape yang lect ajar,,bak kata Zizan RL 2,GRAB!!...hehehe...pejam celik,pejam celik dah nak final rupenyer...huhuhu...jodoh kitorg ngan Diana rupanya x lame...dia quit sebab dia rase dy x leh nk carry akaun sebab bg dy berat,,so, kami melepaskan dia dengan aty yang rela...huhuhu...masok part 2,tggallah ber3 jew..aku, Quyah n Ainie...mase sem ni jugak aku mule rapat ngan Sha @ pown Nai...dia ni asst class rep..mase part 1 aku rase dy sombong,,hahahah..but,ble dah knal each other,she's ok act..more crazy than I am..hahahha(sorry nai)

Kebetulan dia ni mang suka pakse aku blaja,,huhu...aku ni dah lar pemalas...hehehe...so,beruntung aku jumpe dia dulu b4 aku hanyut...thanx God...so,aku selalu blaja ngan dia especially subjek yang membace,sebab aku ni x ske hafal,,yang si Sha ni pown mang ske membebel kat aku,so, dy lar yg jadik tukang bebel tok aku...hehehe...(thanx Nai)...masok lak sem 3,hilang ag sorg, Ainie,,dy quit gak,,i don't know why, & jodoh aku ngan si Quyah pown x pnjg bile dy tukar kelas..so, aku g kelas ngan Nai lah...yang more adventure sem ni,kitorg jadik exco tok kelab akademik bwh fakulti kitorg,so makin tmbh busy lah kami kan...disebabkan kelab ni jugak kitorg tambah ag ahli kelab giler yang diketuai Nurul dan d asst oleh Sue dan d bndaharikan oleh Qema,,so, tambah lah jadik berlima,,hahahaha...macam2 ragam,kne tggal,kne malukan,makan sampai senak perut n macam2 lagi lah..korang,thanx 4 being my frenz,,i'm not sure either i will meet any frenz juz like you all..u'r such a great frenz..thanx 4 everything..weeee...sampai sini dulu lah kot,,sakit tengkuk dah ngadap laptop..hehehehe...adios amigos!



 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...